Den här gången ska jag segra

Det här lovet har jag verkligen fuskat, som fan ! Det har varit utgång som inkluderat alkohol och cigg, kaffe på stan, småätande och absolut inga fasta måltider, vissa dagar har jag ätit ett mål om dagen, jag har skippat frukost, sovit till 12-13 tiden och den ända träningen jag fått är när jag gått till och från krogen i klackar...
 
Så nästa vecka tar jag tag i allt igen, studiebidraget är redan slut så jag kommer ändå inte ha råd att göra något på helger osv. Det är slut med fuskandet, småätandet och på helgerna är det sovmorgon till max 10.00. Daglig mortion är ett måste och det är all in som gäller ! Studentperioden närmar sig så jag har inte tid att vänta på något. Nu är det dags att bevisa för mig själv att det inte bara är snack och att jag sen ger upp efter en vecka, för hitills är det precis det jag gjort...
 
- One day you'll wake up and there won't be any more time to do the things you've always wanted.
  Do it now.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback