I'm alive

 
Jag lever, jag mår bra. Fredagens tripp till stockholm blev bra, lite segt att inte ha några pengar att bränna på mässan men jag fick lite inspiration i alla fall. Fick även se angelia blick, victoria törnegren, frida grahn, andreas wijk men tyvärr inte kenza för hon va där på lördagen, men fick se hennes pojkvän, hehe. Var dock för feg för att fotas med dem men det kändes lite muppigt ;) 
 
Sen var tanken att jag och Anna skulle se Magnus Betnér (!!!) i nyköping på fredagkvällen. Men det blev krångel med biljetterna så det blev aldrig så tyvärr.. Stannade dock i nyköping iaf till lördagkvällen. Då tog vi tåget tillbaka till Norrköping med Malin och Millan för att dra ut på krogen. Var på trappan bland alla universitetsstudenter, har aldrig varit där och det var kanske inget för mig men jag hade kul i alla fall ! 
 
Imorgon skulle jag till stockholm men jag skiter i det, lägger hellre pengarna på något annat. 
 
Så nu ska jag försöka fortsätta i rätt bana med rätt riktning, det vill säga plugg, träning och självklart vänner ! Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback