Jag tar tillbaka mina fördomar och köper en bok

Jag har varit emot det här med dieter och bantning och hela tiden sakt att "de där är bara skit, så fort du återgår till dina vanliga matvanor går du upp allt igen och det är bara att äta rätt mat, rätt mängd och röra på sig".
 
Ah men gör jag något utav det där då ? Nae ! Har jag av egen erfarenhet testat typ LCHF som är så jävla "inne" nu och kan med handen på magen säga att det inte funkar för mig ? NAE ! Och gör man det hela till en livsstil och inte går tillbaka till sina gamla matvanor så behöver man ju inte ta sig an det problemet heller.
 
Jag har köpt en bok, och nu ska jag bevisa att de här inte är bara för att jag ska få gott samvete genom att ställa en dietbok att damma i bokhyllan. Utan jag ska testa på det här nu och det är ju typ 100% chans att man lyckas om man verkligen går in för det.
 
Det är LCHF och jag tycker inte att man borde räkna det till en bantningsdiet utan snarare en hälsosammare vardag. Mina föräldrar började med lchf och efter några månader och några vardagliga skogspromenader hade de gått ner 10 kg var. Detta efter att ha köpt Ulrika Davidssons bok och kommit till insikt med vad de ville. (Måste passa på att säga stor eloge till dem, de är fan knäppt att jag inte inspirerats tillräckligt mycket av dem för att ta tag i saken själv)
 
Det ser ju lite trevligt ut med färgglada råvaror och        Men jag tar hjälp av Katrin, ni vet den här sköna
den här Ulrika då med ett hälsosamt utseende som       kvinnan som dömde SATS för sin nya "modell".
står och smaskar på en tomat..                                    Haha, aja hur som helst, let's do this !
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback