Progress

Jag har börjat utmana mig själv inom träningen genom att välja pass jag inte förut vågat gå på, tränar mycket olika pass så att jag kör igenom hela kroppen och inte bara samma gamla vanliga för att "jag kan dem".
 
Idag var det jympa medel, imorn är det spinning bas som ett härligt avslut på helgen och på måndag kör vi yoga som en avslappnande start inför den nya veckan, har dock en känsla av att ja o lisa kommer garva ihjäl oss genom hela passet men de ska fan bli kul att testa.
 
Sen på torsdag blir det box, var jätte länge sen jag körde det men de är så jäävla kul, och sjukt jobbigt !! 
 
Ska införskaffa mig en pilatesboll också och börja med lite hemträning, fun as hell



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback