The muscles that don't exist

 
Ååååh så skööönt ! Back on track och jag är här för att stanna ! Skivstång 40 minuter, spinning 30 med min Lisfis - I'm dead. Men fan vad bra det känns, man har inte kämpat tillräckligt förens man spyr har jag hört folk säga...Lämnar den punkten där, hehe. Hoppas att jag sover som en stock inatt och kommer upp utvilad till skolan imorgon. Det är projektarbete i make up på schemat och dagen avslutas med samhäll. Vi skulle tydligen vara "lekfulla" imorn på samhällslektionen, får se vad som menas med det. Jag vet bara att jag kommer ha en enorm smärta i hela kroppen men jag ska se det positivt. Taggar även till Breaking Dawn part II på onsdag med bestisfestis, det här ser ut att bli en bra vecka ! Fan jag är speedad !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback