17e oktober

Värdelöst väder när jag tog min powerwalk heromdan,
men jag såg regnet som en svalka och mörkret som en anledning till att gå fortare.
 
-2 kg på 12 dagar, nästa steg är att pusha mig själv till att testa på nya saker. Igår testade jag cirkelfys med Ida och min tidigare träning var inget gentemot det här. Det var länge sen jag tog ut mig helt och jag höll verkligen på att spy, det var verkligen hemskt. Idag känns det dock jävligt bra och i benen...helvete vad ont jag har i mina ben, plus att jag har legat i sängen hela dagen med magvärk.
 
Men åter till positiva tankar, nästa steg blir att dra ner på min fruit-mania. Jag tror att jag äter för mycket frukt, de onyttiga sorterna samt att jag ska kanske göra smoothies 2 gånger i veckan istället för varje dag, hehe. Tror jag bytte ut alla tidigare onyttigheter mot frukt helt och hållet så jag åt typ hela tiden, lite bär här och någon skål med frukt där. Nu har det snart gått två veckor sedan jag bestämde mig för att förändra min livsstil så det är dax att byta växel och kämpa ännu mer. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback