4e oktober

Dagarna rullar på, hade studiedag igår och den spenderades självklart med bästa vännen. Skulle gått på premiären av Ted men vi var lite puckade och skulle köpa biljetterna där istället för på datan så de fanns inga platser brevid varandra kvar. Fick bli käk på spicy istället. 
 
 
Skolan rullar också på, vi har inte ens kommit igång i skolan med riktiga uppgifter än och det har gått 6 veckor ? Känns jätte konstigt men jag ska inte klaga! Idag fick vi testa på fotbehandling/pedikyr då våran ordinarie nagellektion va inställd, ska egentligen börja med de här i period 2 men vi fick testa lite, tur att man inte har problem med andras fötter !! Dock hatar jag när folk håller på med mina för jag är så jäävla kittlig, sprakade nästan lärarn. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback