Dina sämsta dagar

 
Jag känner mig otroligt inspirationsfattig dessa dagar och omotiverad till det mesta. Igår vaknade jag vid tolv, var vaken nån timme sen somnade jag igen och vaknade inte förens vid femtiden på kvällen. Vinterdepression är fan inte kul, speciellt inte när den kommer och tränger sig på innan vintern ens har anlänt. Hela jag är sliten och det syns både på mitt livlösa hår, dåliga hy och mina trötta ögon. Jag vill lägga mig under mitt täcke och likt en björn som går i ide så vill jag stanna där tills våren är här igen. Men så funkar det ju inte riktigt så jag ska väll göra mig i ordning en till kopp kaffe och sen ta en promenad eller något, man får inte glömma att livet inte stannar upp även om det känns som att du gör det för en stund. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback