Få ditt framtida jag att hata ditt dåtida imorgon, gör det sedan till en rutin

Idag säger jag nej till träningen men jag tvingade mig själv att inte avboka passet, cirkelfys... Första gången och ordet fysträning har alltid gett mig rysningar. Men jag tänker inte på det, jag tvingar på mig mina träningskläder, tvättar av löpar skorna utan ett ord och ska sen sätta mig på bussen för när jag väl kommit in på passet finns ingen återvändo. Jag vet att det är värt det efteråt, det är den känslan man söker. När du kan sitta och räkna ihop alla dagar du tränat och gjort något bra under veckan istället för att ligga inne i sängen framför ett avsnitt av vänner som du har sett 40 gågner. Push yourself over the limmit and then push a little further.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback