Living more than ever

Sådär då har man landat för kvällen, ska försöka vara vaken två timmar till men jag skulle verkligen kunna somna som en stock här och nu. Jag missade bussen förut...hur fan lyckas jag? Jag fick slänga mig på cykeln ner mot stan i kylan, springa in på passet (idag igen) precis innan de hade satt igång. Sedan var det bara att kötta 45 minuter spinning, bas dock. Ska köra bas några fler gånger sen ska jag våga mig på ett medelpass, pulspass kanske det heter. 
 
Sen cyklade jag hem och åt och nu har jag precis kommit hem från ica, min mango var slut så fick fylla på förådet. 2 veckor som ickerökare idag så jag lever för druvsockret ;) Nu blir de ett bad och sen sängen, puss!

 
Mina dagar | 0 Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback