On my way


Känner redan att kosttillskotten värkar och jag är mycket piggare än jag brukar. Får se hur det blir imorgon när jag ska gå upp vid sextiden och ta mig till skolan. Det är riktigt skönt att känna viljan till att ta tag i allt på riktigt, på studenten ska jag vara fit for fight ! 
 
Igår blev det en sväng på gymmet med min bror. Vi körde bröst o axlar och han visade lite olika övningar jag kan göra och varför jag ska göra dem osv. Mucho bra, idag kan jag knappt använda mina armar då axlarna är helt ömma, awesome ! Köpte även popcorn och äpplen som godis till gårkvällen istället för annat skit. Har verkligen ätit så jäävla mycket skit sen jag slutade röka men nu är det stop med sånt !! 
 
Nahe, dagens schema är speckat så bara att sätta igång, hörs senare ! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback