Snart halloween

Har haft huvudvärk sedan jag vakna imorse så när jag la mig i soffan förut för att vänta på maten så somnade jag ju såklart. Skönt just då och efter en kopp kaffe så försvann huvudvärken men jävlar vad jag får sota för det nu. Kommer verkligen inte kunna sova, ligger och läser bloggar och kollar på massa vloggar osv. men jag blir inte trött. Kommer vara så gott som död imorgon ! 
 
Hur som helst, vet att de går i perioder här på bloggen. Ena stunden tycker jag att det är as patetiskt och vill radera allt jag någonsin skrivit o andra gånger kan ja sitta och klottra ner hur mycket som helst... 
 
Kommer säkert komma mer intressanta saker att läsa om här sen inför halloween osv. Måste hitta något att ha på mig, kom gärna med tips !
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback