Thursday 11 october - extremely tired

Får be om ursäkt för dålig uppdatering, fick ingen tid över igår. Direkt efter skolan var jag tvungen att springa hem till mormor för att käka och sedan fick jag powerwalka till gymmet för att hinna till danspasset, blev dock 5 minuter sen. När jag kom hem därifrån kändes det inte att jag hade tränat så följde med mamma och pappa till skogen med rocky för en snabb promenad i höstmörkret.
 
Och sen idag skulle jag ha haft min första modell i helsett geléförstärkning men jag fick inte tag i någon modell så jag struntade i det och sjukanmälde mig. Vaknade upp imorse och var helt öm i kroppen efter all träning. Har gjort någon fysisk aktivitet varje dag sedan i lördags och det är jag verkligen inte van vid, lat soffpotatis som jag är..eller var ;)
 
Men det blir ingen vila för mig idag, som jag nämnde i förrgår så är det spinning idag så ska vakna till liv nu, få i mig lite käk och slänga mig i en kall dusch. Hörs sen !
 
Maybe i should try it out..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback