Unna dig saker men kämpa mer

från min instagram: sofiaaeklund
 
Käka lite mumsig mat hemma hos Lisa igår innan hon skulle iväg med fotbollslaget igen och sen gick jag ut och tog en cider med Julia på Cromwell. Kände att det var läge att gå ut o hitta på något eftersom att jag inte varit ute sedan min 18årsdag. Så det blev en myskväll, åkte hem vid nio och hamnade i soffan framför en film med brorsan efter det. 
 
Imorse vaknade jag upp och kände stora cravings efter en kanelbulle, ja fick ingen på KB-dagen så jag tyckte att jag kunde unna mig en till morgonkaffet, precis som morfar gör. Bara att han unnar sig varje morgon...
 

Hur som helst. Kände att 3 cider igår, nån onödig cigg och lite ångest gjorde så att jag fick lite panik förut. Jag tänker inte sitta inne varje helg utan träning och unna mig massa saker och sen bara träna i veckorna. Så vid femtiden förut begav jag mig ut på en liten promenix som slutade i en längre powerwalk. Behövde tydligen tänka lite och bli av med helgens lathet så 1,5 timmes PW i höstregnet. Kan helt klart göra det till en vana, sjukt skönt !


Johanna Edengren
14 Oktober, 2012 - 20:34

Fortsätt fia, grymt bra initiativ :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback