Vinn över dina motgångar

Nu ska jag inte ställa mig på vågen igen på 2 veckor så får vi se om det blivit någon förändring. Inte kul att se att du på senaste tiden fått ännu mer att kämpa med, 2 kg rättare sakt. Hatar att jag har så jävla lätt för att gå upp i vikt ! MEEEN, inte deppa över det här utan får kämpa på riktigt nu ! Synd att mina kära vänner aldrig vill hänga med till gymmet.... Nu ska jag ut o gå med päronen och hunden, vi hörs !


lidde
08 Oktober, 2012 - 16:54 / BLOGG: http://panam.devote.se

vart gymmar du? :)

Svar: friskis o svettis :)
None None

Johanna Edengren
09 Oktober, 2012 - 16:54

What are your non-scale successes?
Sometimes the scale doesn't tell the whole story :)

kom ihåg det ! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback