Flightless bird

Försöker ta mig från soff stadiet och låtsas lite att jag är frisk, jag går runt och pillar lite här hemma. Städar och organiserar om, för att fördriva tiden men den tycks ändå stå still. Den bästa människan som finns för tillfället tog en vågad chans och kom hit igår kväll för att se film och hålla mig sällskap. Ankipanki knows how to be a good friend.
 
Tycker dock synd om stackarn som knappt fick någon sömn när jag hostade hela natten, det känns som att det bara blir värre och värre för tidigare har jag inte hållt mig vaken om nätterna men nu var det som att andas genom ett sugrör, det blev liksom vissel ljud för att strupen var för smal... Måste ta mig till vårdcentralen så att jag kan få ett läkarintyg också nu när jag är ifrån skolan så mycket, hatar verkligen de här !!!
 
Nahe, nu blir de kaffe. Tänkte fräsha till mig lite och gå bort till hc för att köpa en present till min bror. Varje gång jag frågar när jag ska få min present så har han "vad fick jag av dig då" som argument, men nu jävlar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback