Jag har blivit kung på att blogga

Allt blev så mycket lättare med en fin dator, den liksom inspirerar än till att gå fram och sätta sig framför en tom ruta och fylla den med massa skit. Jag har aldrig en tanke när jag sätter mig här utan jag bara skriver för stunden, vilket resulterar i en kanske inte så intressant blogg..eller så kanske den blir helt jävla awesome och random? vad vet jag. 
 
Något jag därimot vet är att jag smittat ner min bästa vän, min bror och min mamma och jag kan inte påstå att jag känner mig sådär jätte älskad i deras närhet. Bacill-Fia.. Trots detta kan jag inte vara mer nöjd över att jag är på bättringsvägen själv, gud va skönt att komma ur soffan och åter få se civilisation, verkligen!
 

Du är bland det finaste jag har ! Bästa vän ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback