Spexfoto

Har haft en hemsk dag, så jävla as jobbig att det inte ens är värt att skriva om den så jag lämnar de där och ser istället fram emot...morgondagens spexfoto ? Ska bli ganska kul faktiskt och av facebook att dömma så verkar de flesta tjejerna gå all in för vårat tema, och de är ju kul ! Jag själv har degat framför två filmer nu på eftermiddagen istället för att faktiskt ta tag i det jag borde så jag får helt enkelt slänga ihop något impulsivt imorgon bitti till fotot. De är inte så svårt tema, svårare att misslyckas än lyckas faktiskt ! 
 
Här är föresten mina nya höstskor som jag har gett en fin plats i skosamlingen. De var totalt onödigt köp ekonomiskt men jag älskar dem och kommer använda dem all the time så I don't give a fuck. Har även beställt en grej från hm som förhoppningsvis kommer någon dag i veckan. Även den totalt onödig egentligen men mamma betalar och jag är glad ! 


Malin
13 September, 2012 - 00:08 / BLOGG: http://malinmalinmalins.blogspot.se/

Supersnygga pjucks!

Svar: tack så mycket ! :)
None None


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback