Tjejträff nästa helg

Cleaning my crib. I veckorna vill ja verkligen ut och festa men när det väl blir helg är jag så trött så jag orkar inte ta mig ur sängen. Skiter i att gå ut den här helgen med, hoppas på att syrran orkar ta sig hit i höstkylan istället ! Fyller i minnesluckor istället för att få dem ;) 
 
Nästa helg är det dags för den årliga tjejträffen med släkten, ska bli sjukt mysigt att få komma ut i skärgården och bara ta det lungt med mamma och dom, i år är det en liten 1 årig tjeja med också så de kommer nog bli supermysigt. En kopp kaffe med utsikt över skärgården på en ö där allt är tyst, precis så det ska vara ! 
 
 
 
Tidigare år
 


linah
23 September, 2012 - 16:02 / BLOGG: http://linaheve.devote.se/

fina bilder:)

Svar: tackar ! :)
None None

Saga
24 September, 2012 - 16:02 / BLOGG: http://nattstad.se/sagakvarnstroms

Hej Tjejen! Är allt bra med dig?
Jätte fin blogg! Kolla gärna Min!
Lust att gör ett bloglovin byte?
Kram Saga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback