2 timmars pw med ofrivillig löpning som avslut

Celsius persika/mango grönt te samt ett tappert försök att flasha muskler jag inte har...
 
Kollade på termometern som visade 7+ och kände att det absolut inte fick gå till spillo. Har längtat så länge efter en lång PW där man kan komma hem utan att det sticker i låren och känslan av att fingrarna ska gå av så jag begav mig ut i skymning och 2 timmar senare sitter jag här nöjd och belåten. Angående rubriken, jag har ingen kondition what so ever så att säga att jag går ut och joggar är inget annat än en myt. Därmiot skulle jag köpa med mig kvarg, fun light och bananas åt min broder och insåg när jag hade varit ute ett bra tag att fan...ica stänger 22.00. Så i smått panik började jag löpa en bit tills jag visste att jag skulle hinna men jag gav upp ganska snart, bloody smoking... Veckan bjuder iaf på mer värme så vi lär höras efter fler powerwalks, nu ska konditionen upp hörni, nu jävlar ! 
 
 
Om 7 grader kändes som en ljummen sommarkväll så längtar jag till torsdag, obeskrivligt mycket ! 
Skulle även va fränt att åka till landet och se när isen går, låter as gay men har hört att det är asfränt och att isblocken liksom klättrar upp för bergsväggar osv.. ska bli kul att se vad som händer med alla brygger ute på ön sen höhö. Ah jag vet, who cares fia..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback