Det tar ju tamefan aldrig slut

oldie
 
Den här skoldagen har verkligen varit seg, behöver egentligen inte nämna det för så låter det ju efter alla mina skoldagar men idag har jag varit så förjävla trött. Kan bero på att jag började se en film igår, tänkte nu har jag ju lagt mig skapligt så då kan ja se en film...tänkte dock inte på att Django var mer än två timmar lång... Haha, aja jävligt bra film iaf, rekomenderas !
 
Hade en muntlig redovisning om UF idag, gick väll hyffsat med tanke på att jag slängde ihop den på en pisskvart igårkväll. Sen har jag även hämtat ut alla uppgifter inför prövningen i svenska a. Blev 3 skriftliga uppgifter och två muntliga varav en skriftlig är ett prov.. Det känns verkligen som om plugget aldrig kommer ta slut men jag tänker inte ge upp nu ! Även gått igenom inför uf provet nästa vecka..jag har typ 3 prov nästa vecka, jag dör på skiten !
 
Lisa var här nyss och piggade upp mig, hon är verkligen ett lyckopiller som alltid funkar !! Så nu är jag lite piggare på livet igen men lagom nervös inför morgondagens teori prov i naglar, det har skjutits fram tills nu och jag vill verkligen få g på skiten så att jag slipper göra om det också. Känns dötrist att bara sträva efter godkänt i alla kurser men jag är alldeles för sent ute för något annat, har de inte med frånvaro att göra så har de med att saker inte kommit in i tid och då kan man inte förvänta sig annat än G. Bara jag som vill resa tillbaka till 2010 och slå sitt 16 åriga jag på käften och säga: Kämpa nu förfan du anar inte vad du kommer ångra dig sen !! ? 
 
Men det går ju inte heller. Tänkte hoppa ner i ett bad nu och läsa boken jag fick inför prövningen. Har inte badat på flera veckor för vi har haft något strul med varmvattenbredarn, jag som badar typ 2 ggr/vecka. 
 
Och där rundar vi av dagens information i fias extremt händelserika liv. Hoppas att studentveckan kan bjuda på partybilder, skratt, brunbrända ben, gröna gräsmattor och en jävla massa positivitet ! Hejpåer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback