Gårdagen var lång och allmänt asbra!

Gårdagen var jättemysig ! Började med lite ärenden med Anki, sedan gick vi till willys och köpte med oss baguetter, bonjour grejs och dricka. Sen satte vi oss på en ledig bänk, som i det här fallet fick bli på en basketplan i hageby. Vårsolen värmde på bra på våra ryggtavlor och vi satt en bra stund och prata om det som kom på tal, men mest av allt myste vi i den sköna tillvaron.
 
Efter det kände vi lite, vad händer sendå.. Så då blev det spontan cykeltur till Halvars där vi mötte upp Julia. Lite mindre sol men mer skratt, så det vägde upp. Vi bockade av årets första mjukglass på "Vår 2013 listan" vi så fint målar upp i våra huvuden. Sedan skiljdes vi åt, Anki skulle till pojken och jag och Julia skulle hem till henne.
 
Väl hemma gjorde vi oss en supergod kopp kaffe och satt och snackade. Tanken var att jag skulle hem till mormor och städa men tiden gick. Kaffet övergick till Julias sjukt goda pastasås, kyckling och färskpasta och sen pratades det lite till. Vi satt i timmar och bara prata, kedjerökte och drack cola light, i brist på rötjut. Sommarens planer diskuterades lite lätt, skolans måsten var vi inne och touchade på men hela tiden trivdes vi, som bara fan!
 
Vid 22 kände jag att det var dags att dra mig så då tog jag cykeln till ljura för att hålla Lisa sällskap, eller för att hon skulle hålla mig sällskap kanske ? Vi såg iaf på Dirty Dancing innan vi somnade och jag drömde om höga levis jeans och patrick swayze.... Underbara jävla vår, tack för att du kom tillslut !
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback