Handsome mothafucker

Cimons blogg
 
Jag bryr mig inte om att han har gubbstil och ser mycket äldre ut än 23, jag är tamefan lite småkär i den här snubben. Tycker att han är mycket snyggare nu än när han hade rockig stil. Så är han bra på att skriva, han lyckas ofta förmedla den där perfekta idyllen av ett liv som skribent i stockholm fast inte riktigt 2013. Nämnde jag att han var snygg ?  
 
Att läsa hans blogg är ibland typ detsamma som att se En svensk kärlekshistoria 1970, har ni inte sett den så se den. Udda film men jag älskar gamla filmer. Jag är en sån här som gillar kärleksfilmer där dom inte säger ett piss på halva filmen, typ Pride and prejudice eller Atonement. Det är bland det värsta Lisa vet, haha sist ja fick henne att se en sån film fick vi stänga av. Får helt enkelt se sånt när jag är själv och ligger sjuk hemma, med en kopp earl grey och en mysig filt... nu vet jag vad jag ska göra i helgen när jag behöver samla kraft. Shit de känns som att jag sagt något jag borde skämmas över nu, 19 årig tjej som tror hon är den där litterära typen fast hon inte är intellektuell för fem öre. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback