I stopped believe in the easterbunny long time ago

 
Länge sen vi hade lite kvalitetstid ihop du och jag. Känner dock att kvalitén på tillvaron inte är den bästa just idag. Jag städar på rummet så att jag slipper allt tjat resten av veckan, vem orkar änga två timmar åt vårstädning  i ett rum jag inte ens spenderar någon tid i... Hur som helst så väntar jag på syrran förtillfället, vi ska mysa ner oss med kaffe på min altan om solen inte hinner gå ner. Sen ska jag åka till mormor och hjälpa henne städa och så får vi se vad som händer med resten av kvällen. Imorgon blir det iaf hugo tror jag, hopps jag ! Jag är i stort behov av att dansa med mina älskade vänner med vin i systemet. Hoppas ni har haft en trevlig påsk ! Själv har jag inte firat, traditioner är för familjer som vill ägna tid åt att varandra, vi har växt ifrån det där, isär. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback