Min studentklänning har resår så vem bryr sig

Blir jag fetare så har jag ju ganska fina ögon i alla fall, vad tycker ni om min nya header ? Vet inte varför jag gör ett frågetecken och låtsas som att jag vill ställa en fråga till alla mina läsare som om jag vore värsta bästa bloggaren...ingen kommenterar ju iaf. De där självkritiska "skämtet" var tillängat mina kära vänner anki och lisa. Dom tycker bara om mig för att jag kan håna mig själv på ett humoristiskt sätt..sen går ja hem o gråter men de lider ju inte dom av.. Fan vad jag är kul idag, hur vet man det ? Jo dom gånger ja går mamma på nerverna så mycket att hon inte ens vill ha mig i samma rum, dom dagarna är jag så jävla kul asso, sådär övertrött och jävlig.
 
Puss "alla" mina läsare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback