Jag kommer älska dig när jorden gått under

Insta, följ @sofiaaeklund
Ska bli mycket bättre på att fota mina dagar även i skolan när vi har smink osv !
 
Låten som spelas mest på repeat nu är håkans nya, tur att man gillar the killers också kan tilläggas
 
Något jag är trött på med att bo hemma hos föräldrarna är att föräldrar gärna, kanske omedvetet, har en tendens att klaga på alla hemmasysslor man än genomför trots att de tjatar hur mycket som helst på att man ska hjälpa till så är det alltid fel på det man gör. De vore ju konstigt om jag skötte ett hem på 195kvm lika bra som en 45 åring och tänkte på allt. Kanske bara är jag som känner så. De var iaf underbart den här helgen, slippa allt jävla tjat !
 
Så jävla töntig men måste..vad är oddsen för att man ska ha samma färg på kaffekopp som nagellack
 
Hade på mig de här för några veckor sedan till praktiken, fortfarande helt lost i vad jag har för klädstil
 
Även insett att jag förändrats ganska mycket utseendemässigt, man ser verkligen inte sånt själv.. 
 
 
Trodde att jag skulle göra ett restprov imorgon men det är tydligen inte förens nästa vecka vilket gjorde mig väldigt lättad. Då kan jag slappna av ikväll och lägga mig tidigt. Klockan är iof över 00.00 men det är bättre än 2-5 på morgonen som det blivit den senaste tiden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback