Sista dagarna

 
Måste verkligen bli bättre på att fota, över lag. Inte bara för att lägga upp nånstans utan för att man vill kolla tillbaka på vad man sysslar med. Kan bero på att de är skillnad på bilderna från en iphone och en samsung... Jag får joina iphone gänget när jag har en egen inkomst sen.
 
I onsdags var vi ute ett gäng på 7 tjejer, behöver inte berätta något om den kvällen mer än att allt festande kändes så otroligt meningslöst. I torsdags hängde jag med anki, och igår likaså men åkte till lisa på kvällen och kolla lite film ohsen somna vi.
 
Idag vakna ja upp till fint väder, dåliga nyheter men en pigg och glad lisa. Hon drog till gymmet medans jag valde att stanna kvar. Käkade en frukost på balkongen och sen njöt jag av vårsolen. När lisa kom tillbaka från sin hurtiga start på dagen drog vi och kollade på när hennes lag spelade en träningsmatch vid parken. Skönt att komma ut och njuta av solen men det var lite för kallt för t-shirt och skinnjackan. How ever, resten av dagen har jag spenderat hemma, otroligt trött och endast tillgänglig för tv tittande. Och ikväll kom snön, de där förbannade helvetet förpestar mitt liv, ta tag i skolan och skitväder... känns som att veckan kommer bli tung.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback