Smal klack, tjock klack, online eller i butik..förvirrad

Nämnde jag att jag fick skicka tillbaka studentskorna ? De fick jag iaf och jag är så satans trött på det här nu. Man vill att allt ska bli perfekt men man vill inte lägga ut hur mycket pengar som helst och att skicka efter är ju omöjligt. Ett par oanvända klackar i 38 är ju fan som 36or när man får hem dem..omöjligt ! Och på stan är det verkligen ingen idé att titta känns det som, vi har ju inga bra butiker. Jag vet inte ens vad jag söker längre. De ja fick hem var peach färgade (neon rosa i verkligheten) men i början snackade jag blått o grönt..och nu börjar jag tvivla på om jag verkligen kan gå i smal hög klack. Varför blev man tjej för, förstår inte. Tips är välkommet! angående klackar alltså..inte varför jag blev tjej jag vet hur den processen gick till.
 
 


korv
17 April, 2013 - 23:31

gå in på Bianco i stan där brukar de ha snygga ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback