What doesn't kill you makes you stronger

Inget blir bättre av att sitta och beklaga sig över att saker är jobbigt, det finns så jävla mycket att se fram emot. Det är 40 dar av hårt slit sen belönas vi med en vecka där vi kan släppa allt och bara vara. Så jag siktar in mig på målet och gör det bästa av situationen, försöker att inte va en bitterfitta.
 
Valborg närmar sig och planerna är spikade...jag åker till Nyköping igen för att plugga och festa. Så jävla skönt ! Får be om ursäkt till mina vänner här hemma men de är så jävla skönt att åka iväg och jag mådde så sjukt mycket bättre sist ! Så inget första majtåg i år heller, de blir sj tåget istället och kolla på beppe och allt vad det heter. 
 
Nu ska jag käka något och sen cykla till skolan för nationella i svenska b, nervööös ! Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback