Allt är bara så jävla mysigt hela tiden

Min fina fina vän! ♥
 
Åkte till syrran igår kväll, vi myste och tog igen all tid vi missat. Helt jävla galet vilka fina vänner jag har! Idag har jag hängt med Lisa, vi tog en tur på stan men de fanns inget o ha, jag älskar att dom fått in massa fina höstkläder nu i vinrött och militärgrönt men de ända lisa sa va "ae fyfan va tråkigt med höst kläder..bara svart..varfan är alla färger, så jävla dystert". Jag antar att jag är en liten dyster människa men de är de som är så bra med Lisa och mig, så jävla olika men vi möts ändå nånstans på mitten.
 
I eftermiddags satt jag iaf och drack kaffe med mammsen så bestämde vi oss för att ta en sväng till HC för att kolla om dom hade lite fina kläder, kom hem med en top, en kjol och en stickad tröja så jag är nöjd. För tillfället sitter jag och myser i mitt lilla estetrum med musik, bloggar och en kopp te.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback