Keramisk hårborste

289:- lyko.se
 
Har man långt hår så tycker ja att man får investera i bra verktyg. En hårborste för nästan 300 kr kan ju verka lite överdrivet men det är en engångskostnad och ja tror att den skulle kunna göra underverk för mitt volymfattiga hår. Perfekt för dig med krullet också, kolla videon nedan.
 
Fördelen med att ha rakt hår är att man slipper platta det, jag har inte använt en plattång på flera år och det var när jag slutade använda värme i håret varje dag som mitt hår började växa utan att bli sådär superslitet.
 
Nackdelen är att de är tungt och har ingen volym what so ever. Jag måste ha mouse i hårbotten för att det ska få ett litet lyft innan ja fönar och det är så himla jobbigt för de torkar ut min hårbotten och ger känslan av mjäll efter ett par dar...
 
Fönar håret gör jag som sagt dock, inte efter varje gång jag tvättat håret men ska jag iväg någonstans eller om det är kallt ute så fönar jag det alltid. Ett bra värmeskydd är ju ett måste men det här med volym är svårt att få till.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback