Never back down

 
Började dagen med en lång pw, några magövningar och sen råkade jag somna. Jag som skulle vända tillbaka dygnet... fortsatte dagen med att ta det lugnt sen när ja vaknat och nu kom ja precis in från dagens andra pw. Den sista biten hem brukar jag alltid springa, så underbart jävla skönt!
 
Ska käka vattenmelon nu o se never back down som jag alltid ser när jag börjar träna för att sedan springa runt och tro att jag kommer bli nån superfit boxare...naevars men vi får se hur länge träningsperioden håller i sig den här gången.
 
Imorgon blir det först en tur till arbetsförmedlingen, sen ska jag träffa saknade Lidia och sen avslutar jag dagen i mitt andra hem hos syrran för att mysa med henne och hennes päron som jag saknat väldigt mycket. Augusti festen börjar imorn, fan vad tiden går fort!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback