Siste juli

Undrar hur man ser ut om ytterligare 4 år..

Gårdagen blev väldigt spontan, efter mycket velande fram och tillbaka så drog jag borsten genom håret och slängde på mig studentklackarna, som jag förövrigt aldrig bar när jag gick ut på studenten. Idag förstår jag varför, satan vad vi tjejer lider för att känna oss snygga. How ever, hamnade i en lägenhet i haga där hissen inte gick ända upp tillsammans med några väldigt favoriserade människor. Jag körde ölspelet på rödvin och resten är ganska luddigt, kul hade jag iaf och de var länge sen jag gick ut och bara dansade. När krogen stängde hängde jag med Julia och några hem till henne, 4 personer i samma säng equals no sleep så vid halv sju imorse ville jag bara hem, hem till ett stort glas vatten och min egna säng. Tog klackarna i handen och trippa ner barfota längst strömmen medans hundägarna slängde långa blickar efter mig när jag gick och drog ner pennkjolen, att gå barfota från Kungsgatan till söder var väll ingen höjdare men det var ganska kul att le åt dom som tyckte ja va dum i huvvet.
 
Kunde inte kommit på en bättre idé och när jag vaknade utvilad fram mot förmiddan messade lisa att det var soligt så vi drog till vårat nya lilla favoritställe i Lindö och bredde ut våra handdukar i solen. Väldigt skön dag, speciellt efter de senaste regndagarna.
 
Imorn är det möte på af som gäller sen får vi se vad den här helgen har att bjuda på, tror de skulle bli bra väder på lördag så kanske tar en tur ut till ön. Aja, god natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback