Uppskatta det du har och gör det bästa av allt

Rocky, första dagen i vår familj
 
Augusti bjuder på sitt finaste väder, slutar det aldrig regna? Igår hade jag mysdag med pappsen, vi såg gamla favorit filmer som die hard och pearl harbor och gav varandra muskeldödare...mamma satt i soffan o sa "ååh hon har saknat sin pappa". Antar att de är så vi funkar han och jag. Idag är det mamma och jag, vi har ett annat sätt och spendera tid med varandra. Dvs. dricka kaffe och diskutera inredning. För tillfället sitter jag och saknar mina bröder, när jonas kommer hem ska jag tamefan fixa en familjekväll. Jag ska visa mina nya kunskaper i köket och ge hela familjen matförgiftning, mysa med hunden, säga åt Kim att skaffa sig ett liv bara för att jag är avundsjuk och blir deprimerad över mitt och dra dåliga skämt med Jonas. Jag tror att jag börjar sakna vår gamla familjekonstulation lite, när min bror bodde hemma och den andra inte skulle flytta till Linköping för att plugga. Man vet inte vad man har förns det försvinner helt enkelt. Jag har börjat tänka lite mer på framtiden, om 10-15 år är vi tre vuxna och kanske till och med har egna barn, känns så konstigt att tänka så. Vad gör jag om 10 år?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback