Dance your tears away


Hej mina små sockertoppar, idag skiner solen YEY ! Jag dricker kaffe och bjuder mina föräldrar på dålig humor, men de gick hellre till skogen med hunden så jag tror inte att det var så uppskattat... På fredag flyttar min bror till eget place, so nice for him ! Two more to go sen, jag tänker flytta när jag är 33 har jag sakt men de va tydligen inte heller så populärt. Kanske borde tänka om då, just nu tänker jag på hur gott kaffe är, hur mina studentinbjudningar ska se ut och vart jag ska börja när det gäller att städa på rummet. Det är liksom därför det aldrig händer något, man vet inte vart man ska börja... Nae jag läser lite bloggar istället så tar vi skiten sen, skjuta upp - där har vi min specialitet :)
 
Har jag sakt att jag tycker om er som läser min blogg ? Nae men de gör jag, inte för att jag fattar vad ni gör här varje dag men jag hoppas att jag kan bjuda på något att garva åt istället för med iaf, alltid något. Peace!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback