Längtan är över det är äntligen vår tur

 
Blev en chill hemma kväll med syrran igår framför The Hangover. Vaknade upp idag med världshistoriens hemskaste huvudvärk och halsmandlar stora som pingisbollar, samt att jag fått sämsta huden med små blemmor o finnar helt plötsligt. Ser ut som att jag haft en hakpiercing vilket inte gör sig så snyggt till mitt mörka hår och bleka hy, hej emogirl ! Tror bestämt att min kropp gör uppror mot mig bara för att jag ska på kryssningen på tisdag, det är som det brukar alltså... Men jag fightas tillbaka, dove får fakea en bränna, mammas migrän tabletter får döda värken och jag tänker öva mina shot movements med hett te och honung - fuck you right back !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback