PT-Fia



Har verkligen skitit totalt i allt vad träning och bra kost heter den senaste tiden och hjälp vad det märks. Du kan förändra din kropp så fort så de är galet, inte att man kan tappa 20kg på en vecka men byter man till en bra kost och tränar samt sover så märker man definitivt skillnad i sin kropp fort, likaså om du går från bra vanor till dåliga. Jag är trött heela tiden igen, och jag blir så frustrerad. Hur kan man skita så totalt i sig själv och sitt välmående. Usch ! Men nu blir de ändring på de igen, jag skiter i vikten just nu. Jag vill bara må bra i min kropp och känna mig hälsosam, resten kommer efter. (självklart inkluderar det att jag slutar med dåliga ovanor..jag jobbar på de)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback