Spring ?

Huvudvärken jag vaknade upp med vid nio imorse vägrar ge med sig, att jag sitter framför datan gör kanske inte saken bättre men det finns inte så mycket annat att sysselsätta sig med. Jag är supertrött så orkar verkligen inte åka någon stans, tanken var gym men eftersom att jag mådde dåligt när jag vakna och kände en påbörjan till förkylning ville jag inte äventyra det hela inför kryssningen. Anna flyttstädar och det är dags att säga hejdå till studentlägenheten som har så många minnen, kanske borde åka dit för en sista kopp kaffe. Sen tjatar även brorsan om att åka till stan, han flyttar om 12 dagar så han är inne i lite av en inredningsvärld för tillfället. Får se vad jag gör, just nu sitter jag och blir lite smålycklig över fågelkvittret utanför fönstret, kommer du nu våren ?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback