Ginger

Jaaa men de går ju bra med ett nyttigt 2013 känner jag........ Hunnit med både kebab, pizza och gårkvällens bombnedslag av onyttigheter ska vi inte ens prata om. Men lovet är snart slut så då blir det fastare rutiner och kvällarna spenderas inte längre med vänner och film.
 
Det här med nyårslöften är ju ganska kul, man går all in i två veckor sen tröttnar man. Därför gav jag inga vidare löften, jag har därimot börjat tänka lite mer på vad jag vill förändra.
 
Träning som alla tjatar om är ju givet. Körde årets första pass i fredags morse. Sen vill jag ha bättre koll på mina pengar och spara lite varje månad. Men i det stora hela vill jag bara fokusera på att ha kul, få fina minnen och vara mig själv...klyschigt värre. Våga mer vill jag också...nu är jag till exempel brunett, eller ah ginger, vem hade trott att jag skulle våga det till slut ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback