Only you can make it change

insta
 
Min fredag spenderas, för första gången på jävligt länge, ensam på mitt rum. När jag tänkte efter så var det ju jävligt länge sen jag va hemma en kväll o ägnade lite tid åt mig själv och jag är jävligt seg idag. Har haft praktik som vanligt på fredagar mellan 9-16..inte så mycket att klaga över men man är inte van vid att hålla i gång så länge. Men fan vad kul de va idag, man kunde hålla sig sysselsatt hela tiden och klockan sprang iväg, så vill jag att de ska vara jämt!
 
Tänkte ägna kvällen åt kaffe, musik och lite rensning på rummet. Avslutar som vanligt med någon bra film. Imorgon har jag lite plugg att gå igenom, så framöver är det bara vanliga vardagas rutiner som gäller men ska försöka blogga om lite roligheter. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback