Wedding hairstyles


Dagens tappra försök till bröllopsfrisyrer. Jag verkligen avskyr dockorna på skolan, så sjukt slitet och äckligt hår. De är till och med kala mitt på huvudet så de är svårt att få till en fin volym. Den här dockan var sönder preparerad med hårspray och skit så det blev verkligen inte bra. 
 
Den första var tänkt till ett strandbröllop på en yngrer tjej med en väldigt naturlig stilpersonlighet. Den andra var lite mer klassisk men fortfarande väldigt enkel och inte för "perfekt". 


Johanna
30 Januari, 2013 - 22:01 / BLOGG: http://www.minisdagbok.wordpress.com

Jag älskar sista! Bokar den till mitt bröllop om jag nu blir gift =)

Svar: Haha absolut Johanna vi fixar de ! :)
None None


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback