CANON EF-S 55-250MM F/4-5.6 IS II

oredigerade
 
Älskar mitt nya zoom objektiv! Valde mellan två olika men det slutade med att jag tog det med 50 mm mindre zoom för att de innehöll en bildstabilisator. Med de andra hade jag kunnat komma lite närmre det jag ville fota men kameran hade behövt vara helt still för att bilden inte skulle bli suddig, dvs att de bara hade funkat med ett stativ och de kan man inte släpa med sig överallt. Nu kan jag få en riktigt bra bild även om föremålet rör sig eller om jag rör mig.
Jag har fotat allt möjligt skit bara för att lära känna objektivet och de ska bli sjukt kul att lära sig mer med hjälp av fotoböckerna jag fått också så jag kan visa lite seriösa foton vartefter. En jävligt bra studentpresent !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback