En värdelös sommarkväll

Gårdagen var verkligen den sämsta på länge! Mamma gick på semester och som vanligt så flyttar dom ut till ön, dom va sjukt stressade som vanligt och det smittade av sig, jag hade inte ätit något och kände mig jävligt yr. Mina skor är trasiga så var tvungen att springa in och köpa några nya fula jävlar som ja kan ha så länge, testar ett par och lägger mobilen bredvid mig där jag sitter, tar skorna och går mot kassan, när jag kommer ut till bilen slår det mig att jag hade mobilen med mig in i butiken men inte ut så vi åker tillbaka och jag springer in..stulen.
 
SÅ JÄVLA ARG man blir på oärliga fittor rent ut sagt som tar en jävla mobiljävel så fort dom får chansen. För den personen var det några hundralappar, för mig är det ett helvets jävla jobb att få tillbaka kontakterna, för mig var det minnen från studentveckan, videos och andra privata bilder som betydde så otroligt mycket för mig men som nu är i någon jävla tattares händer. Jag var inloggad på massa olika saker så får dom internet uppkoppling har dom tillgång till min facebook, insta, twitter och alla andra medier jag är inloggad på. De var ju bara att byta lösen på allt. En mobil är så jävla privat och man har den med sig överallt, att en främling har den känns så jävla blottande på något vis, pinsamt och fruktansvärt jobbigt.
 
Men livet går inte under, vi skulle ut på krogen och jag var fast besluten om att glömma allt skit som hänt under dagen så jag drack, på tom mage, och det blev liiiite för mycket än vad jag brukar klara av så där förstördes den kvällen. När jag kom ner till krogen ville jag bara hem så jag vände på klacken som i det här fallet var mina fula äckliga skor jag bekostat min mobil för. Tur att man har en så fin bästa vän med en snäll pojkvän som alltid ställer upp och kunde hämta mig så jag fick sova hos dom, annars hade ju en däckad fia i en buske varit som pricken över i:et på en värdelös kväll. Jag säger inte aldrig mer alkohol men ja säger aldrig mer dricka på tom mage med bara ilska i huvvet. Man lär sig av sina misstag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback