Jag vill och jag ska

 
Jag vill till London på vintern, dricka kaffe på mysiga kaféer, shoppa och fota. Jag vill till ett varmt land med en stor strand, fina vänner och nätter fyllda av fest. Jag vill segla i skärgården, dyka från aktern, sola på däck, barfota på varma berg, musik från en gitarr och en kall öl när solen går ner i horisonten. Jag vill till Nya Zeeland o uppleva otrolig natur, skaffa adrenalinkickar och känna att jag lever. Jag vill flytta till en annan stad för att få erfarenhet och kunna längta hem. Jag vill inte va den som lyssnar på alla andras upplevelser, drömmar, jag vill inte va den som säger de här skulle va kul men ja skulle aldrig våga. Jag vill vara plakat på en festival och sjunga med till mina favoritlåtar. Jag vill besöka mina vänner i en annan stad. Jag vill vara spontan och glad, imorn är det jag som går till arbetsförmedlingen, med svansen mellan benen och inget att förlora.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback