My birthday is coming up

Den 26e augusti fyller jag 19 år, tror dock att mina födelsedagar slutade för nio år sedan, nuförtiden är det bara en dag om året som faktiskt bevisar att jag åldras. Ångesten känner av det men inte utseendet, jag får fortfarande vänta 7 minuter på att dom faktiskt ska tro på mig när jag visar upp mitt leg, dom kollar ner, och på mig, ohså ner igen, lyfter lite på ögonbrynet och frågar om det är de nya passen som ser ut såhär - Nej idiot, jag valde att fejka ett pass istället för ett leg, tyckte det var simplare.
 
Hur som helst, jag blir 19 och om ett år kan jag gå in på mammas jobb och handla istället för att låna toaletten. I år blir det dock inget systembolag, funderar även på om jag ens vill gå ut på krogen. Vill ha en lyckad fest iaf med båda mina närmsta vänner vid min sida, när jag fyllde arton kunde ingen av dom följa med ut så jag hoppas att dom kan i år om det blir så. Nu ska jag fundera vidare på vad jag ska önska mig, renovering av sovrum, kläder eller pengar....
 
18th birthday



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback