Hoppas sommaren följer helgens spår

Älskade fina bästa vän, så sjukt tacksam och glad över att jag fått dela dessa 3 helvets år med en så fin människa, du har gjort dom så mycket lättare att ta sig igenom! Det allra bästa med mitt gymnasieval var att jag fick en vän för livet, min flumboll, my personal wikipedia haha och självklart mina bästavän ! Jag älskar dig! ♥
Vaknade upp till en tom lägenhet då anna är på jobbet och hennes sambo har åkt iväg med. Så ja är själv till fyra typ men ska ner till annas jobb och käka vid halv två tiden. Ska ta det lungt hela dagen och samla lite nya krafter efter fredagens "bravader". Ska läsa lite på balkongen och plugga till mitt sista omprov, tänker inte säga någonsin för om några år sitter jag säkert där i skolbänken igen, ingen önskan direkt men jag har ju ingen super utbildning så att säga. Tänker ta ett sent tåg hem så jag får lite kvalitetstid med Anna och när jag kommer hem är det bara att landa i sängen, bra plan ! 
 
Av respekt mot massa ja inte känner som var med i fredags så tänker jag inte lägga upp bilder här mer än de jag vet att ja får lägga upp, därför jag inte lagt upp bilder från bröllopet jag var på heller. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback