Juni når sitt slut

midsommarn var bra, kändes inte som midsommar men de blev bra
Det gick ju inte riktigt som planerat de här. Jag har lagt bloggen helt åt sidan och nästan faktiskt glömt bort den, läser inga bloggar heller. Känns så fruktansvärt oviktigt men å andra sidan var det ju ganska viktigt för mig, för att jag skulle fungera genom att ventilera mina tankar i text. Men saken är ju den att studenten är förbi och jag borde ta tag i viktiga saker som jobb och körkort men jag förmår mig inte med att göra annat än njuta av att vara ledig. Vet dock att det inte kommer vara värt ett piss sen när vännerna börjar åka utomlands osv och jag inte har råd så jag måste ta tag i det i veckan så att det händer något, måste ha ett jobb till hösten.
 
Vill lägga upp massa bilder men min dator har inget redigeringsprogram så då är de inte så kul, får lösa de problemet framöver. När jag köpt mitt nya objektiv sen kommer jag väll inte göra så mycket annat än att fota.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback