Mösspåtagning du är välkommen

 
Smilet man får i ansiktet när man dagen efter känner på boxen och hittar anledningen till varför man var som man var en fredagskväll i hamen, pinsamheten som uppstår när man ska ta med sig vinet hem, tar ut påsen ur boxen för att få plats med den i väskan och hittar nästan halva innehållet kvar - placebofylla...
 
Man skulle kunna säga att jag fick uppleva det andra upplever vid varje utgång den här helgen. Lite som den gången jag fick en cheese i huvvet och sjöng för mig själv på repslagargatan, högt och jävligt falskt... Äsch jag kan va lugn till midsommar nu ska jag ägna en och en halv vecka åt att tänka på annat än dåliga betyg och att städa rummet, fan vad skönt detta ska bli !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback