Äntligen

 
Har nu inlett mitt påsklov och det är så underbart skönt ! I fredags blev det en vända på stan med Anki för att sedan ta en lunch och kaffe på Paus. Sen blev det myskväll med Lisa. Igår hängde jag med Anki och Jonte framför lite film och när klockan slagit över till sommartid och tiden hade hunnit bli halv två var det dags att promenera bort till Lisa för ytterliggare en natt i Ljura. Vi pratade till klockan blev tre och vaknade upp idag halv tre. Då fick det bli en fika med mina älskade hjärtan på fräcka i solen, kunde sitta i bara tröjja och dricka kaffet och vi skrattade åt det mesta. Nu hänger jag hos Jonte och Anki och har hamnat i en extrem matkoma efter en pizza och massa jordgubbar innan. Får se vad som händer resten av kvällen, morgondagen lutar åt fotboll och öl på en sportbar. När solen kommer fram kryper vi ur våra små bubblor av vinterdepp och är beredda att fylla instagram med leenden och solstrålar, äntligen !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback