It's all because of you

 
Vet inte varför jag ens fixade mig imorse då jag bara hade 1 timmes lektion men jag kanske inte ska börja en ny kurs med nya människor och se ut som en bajshög.. Personlig försäljning är kursen och jag kommer lära mig lite mer inngående hur man blir en bra försäljare och bemöter kunden med bra service. Suveränt om jag ska söka jobb i butiker i framtiden, vilket jag säkerligen kommer göra innan jag vet vad jag ska jobba med sen. Skolbänken känns väldigt långt borta efter studenten men man vet ju aldrig hur framtiden blir. 
 
Hur som helst, fruktansvärt skönt att sluta halv tio, nu är jag up and going också liksom. Ska läsa lite bloggar nu tänkte jag medans jag dricker upp kaffet och sen ska jag ta tag i den där förbannade städningen, hur svårt ska de va liksom !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback